Het is jij of ik gaat over de afstand tussen jou en mij in onze alledaagse interacties, zowel online als offline. De jij- en ik-persoon in het boek bevinden zich in verschillende (samengestelde) situaties, die worden doorkruist met chat- en nieuwsberichten, persoonlijke reviews over algemene plekken en opmerkingen van buitenaf. 

Het boek ontstond en kwam uit in 2020, ten tijde van de pandemie (toen polarisatie enkel nog dreiging leek). Dankzij een bijdrage van 108 particuliere donateurs, Gemeente Den Haag en Cultuurfonds, middels een crowdfunding op Voordekunst, kon het boek worden gerealiseerd. 

Het bevat tekst, vormgeving en fotografie van mijn hand.
Het is 200 pagina's lang, 18 bij 24,5 cm en bestaat in een oplage van 500. 
Beeld- en tekstredactie: Rianne Zijderveld 

Het boek is te koop voor €40 (bij mij, de uitgeverij, in verschillende winkels of op bol.com)

Meer uit deze categorie...

Back to Top